perjantai 22. marraskuuta 2013

Joululahjatoiveita

Ajattelin, ettei mulla ole mitään erityisiä joululahjatoiveita. Sitä lähinnä kuitenkin miettii lasten toiveita ja tarpeita (siis eiku joulupukki miettii..)
No kuinkas ollakkaan, jotain kuvastoa selatessa näin ao. kuvan ja I'm in lööv! Kyseessä siis Iittalan Sarjaton -sarjan lasi. Kävin jo kaupassakin käpelöimässä näitä, melko ohuita ovat.. mutta kauniita!

Kuva: Iittala
 
Ja mikä ettei nämä Sarjaton -lasipallotkin kuuseroiseen roikkumaan:
 
Kuva: Casadoor.fi
 
 
Nyt mä taisin oikein innostua näistä lahjatoiveista. Näitä kumisaappaita olen kesälomareissuilla näpeltänyt useammassa Guessin liikkeessä..
Kuva: Fashionstore.fi

Ja talven paukkupakkasilla tarvitaan joku ihana torkkupeitto.. vaikka tällainen Emily -torkkupeitto Pentikistä:

Kuva: Pentik.fi
 
Tämäntyyppistä kelloa olen useamman kerran käynyt liikkeessä kuolaamassa:
(siis mä sain viime jouluna kellon lahjaksi, eli tässä toiveessa ei oo mitään järkee, mut ihanaa se ois ;))
Kuva: keskisenkello.fi
 
 
 Ja löysin toisenkin mielenkiintoisen kellon, jossa ranneke menee kahdesti ranteen ympäri :)
Kuva: luxbox.fi
 
Ja tietenkin SUKLAATA! Tässä mun ultimate suosikkisuklaa mozarttalerit :P
Kuva: mozartkugel.at
 
Tämän postauksen voisi päättää 9-vuotiaan veljentyttäreni sanoihin omassa lahjalistassaan: 'Kuule joulupukki, toivelistan asioita ei tarvitse läheskään kaikkia tuoda, on vaan valinnanvaraa!' :D

4 kommenttia:

  1. Ihana lasi <3 Mulla on jotain Pentikin viinalaseja ja ne on kanssa NIIIIIIN ohuita - saattaa hajota tiskatessa, vaikkei kolauttaisikaan mihinkään :( mut on ne vaan niin nättejä kattauksessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tapoihin kuuluu olla vähän hutilo soppakoura, niin pelkään rikkovani kaikki tuollaiset hauraat lasit.. mutta ovat ah, niin kauniita!

      Poista
  2. Juuri niin, valinnan varaa pitää olla - osumatarkkuus on taatumpi :)

    VastaaPoista

Pienikin kommentti lämmittää jouluttelijan mieltä :)